Indiaas eten, nee joh pizza it is! - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Nathaliedje - WaarBenJij.nu Indiaas eten, nee joh pizza it is! - Reisverslag uit Dehra Dūn, India van Nathaliedje - WaarBenJij.nu

Indiaas eten, nee joh pizza it is!

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathaliedje

29 Januari 2010 | India, Dehra Dūn

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden (waarom doe je het dan, tja ik heb toch nog niks beters te doen ;)). Vooral heel veel geslapen, van de zon genoten en ik heb een dagtaak aan eten, theedrinken, eten, theedrinken en weer eten. Gisteren aten we pizza, uiteraard een succes. Verder krijg ik een hoop ondefinieerbare dingen voorgeschoteld maar over het algemeen goed van smaak. De familie is nog steeds heel aardig etc. ook de ouders (75 en 85) van Ashok wonen in huis. Maar de leeftijd zou je niet raden: hij gaat nog steeds elke dag op z'n scooter (!) boodschapjes doen.
Een wandeling en rondrit door Dehradun zorgen voor een beter beeld van India. Ze doen volgens mij vooral heel veel een beetje niksen. En hun motto is volgens mij vooral: waarom moeilijk doen als het makkelijk kan. Ik bedoel, waarom boomblaadjes opvegen en opruimen als je ze ook kunt verbranden.. Waarom voorzichtig rijden als er een toeter opzit? Waarom de klok in the clocktower maken als ie er zo ook mooi uitziet?

Vanmiddag ga ik even met Aparna kletsen over mn onderzoek, eens kijken wat zij daar voor zinnigs in ziet :)
Ow ja en morgen ofzo heb ik internet op mn eigen laptop en dan zal ik even wat foto's erbij zetten (hoewel ik moet bekennen dat ik er nog niet zoveel heb.. lalala)

  • 29 Januari 2010 - 08:33

    Brutez:

    ik hoor het al; helemaal niks geen cultuurshock.
    dit is gewoon chill-country. soort van je studentenleven in het kwadraat.
    eeeej sis, doe rustig aan he. peace :)

  • 29 Januari 2010 - 08:43

    Brutez:

    by the way..
    heb je daar nog een plekkie vrij?


  • 29 Januari 2010 - 11:30

    Iris:

    Dus....... lang leve het studentenleven toch?!?! Vandaag in NL discussie over waarom studenten soms zo veel lenen van de IB om relaxt te kunnen leven ipv dat het echt voor hun studie is, whahahaha!

  • 29 Januari 2010 - 15:48

    Julia En Ferry :

    hallo Nathalie, heb je het heel leuk. Heel heel leuk....? wat was het voor pizza willen wij weten en wat zat er op de pizza? groeten van ons samen en mama heeft ook een beetje meegeholpen.

  • 29 Januari 2010 - 16:52

    Nathaliedje :

    He Julia en Ferry! Hier is het heel leuk hoor, ik kan de mensen niet altijd verstaan maar ze zijn wel heel aardig. De pizza was met van alles: paprika, ui, champignons, tomaat, kaas. Net als in Nederland dus :)

  • 29 Januari 2010 - 18:12

    Fam Van Herk:

    Hee Nathalie,
    Goed om te lezen ! Lekker leventje hoor ! Enjoy :)

  • 31 Januari 2010 - 10:45

    Corine:

    Ik denk dat ik daar maar eens langs kom(A)

  • 01 Februari 2010 - 18:01

    Marjorie:

    Hey Nath,

    Het gaat er daar heel relaxed aan toe lees ik wel! Blijf maar veel verhalen schrijven want het is altijd leuk om te lezen!!

    Geniet ervan!

    xxx Marjorie

  • 03 Februari 2010 - 11:42

    Tante Pinie:

    Hoi Nathalie,

    Fijn om te horen dat het goed met je gaat! Houen zo!!
    Heel veel succes met alles en ook heel veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: India, Dehra Dūn

Nathaliedje

Actief sinds 01 Jan. 2010
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 20621

Voorgaande reizen:

31 Augustus 2017 - 23 September 2017

Costa Rica!

12 Juli 2016 - 01 Augustus 2016

Het eerbiedwaardige eiland

06 April 2016 - 28 April 2016

Iran

25 Januari 2010 - 30 April 2010

ergens tussen de indianen ;)

03 Augustus 2008 - 28 Augustus 2008

Donkerslootjes in Mexico

Landen bezocht: